Wednesday, November 5, 2008

myjammin Awang BPR & CO


Myjammin 1 Awang BPR & Co
Artist : Awang BPR, Nash, Baggio, Zack Kool
Memperkenalkan artis baru : Marinatasha, Kaca Band
Featuring dramatis ozlynn watie.
Penerbit Eksekutif : Amirnuddin Kamarudin
Penerbit : Awang BPR
Terbitan Datacrest Production & Publication Sdn Bhd
Edaran : Datacrest Production & Publication Sdn Bhd

MYJAMMIN 1 : AWANG BPR & CO
Dengan niat memeriahkan lagi industri musik Malaysia yang tidak bermaya dan tidak bermaya sejak kebelakangan ini, Awang BPR menghasilkan kompilasi myjammin 1 dengan mengumpulkan barisan artis lama dan baru. Ianya menampilkan 80% lagu-lagu ciptaan awang bpr dan memberi peluang kepada composer baru seperti shawn Abdullah sani dan penulis baru mawar marzuki untuk menonjolkan bakat-bakat tersendiri.

Album kompilasi myjammin1 Awang BPR menampilkan artis lama seperti Nash, Baggio, Zack Kool dan memberi laluan kepada penyanyi baru Marinatasha dan kaca band. Ianya juga menampilkan dramatis Ozlynn Watie berduet dengan Zack Kool.

Tujuan utama menerbitkan album kompilasi ini adalah kerana bagi mewarnakan lagi industri muzik Malaysia yang semakin hari semakin hambar. Dengan terhasilnya album kompilasi ianya memberi satu tanda positif dimana industri muzik Malaysia masih boleh bertahan dan akan terus berjaya.
Album kompilasi ini juga adalah untuk mempromosikan artis-artis dibawah naungan Datacrest Pdoduction & Publication Sdn Bhd dan memperkenalkan lagu-lagu baru di industri muzik Malaysia.



Awang BPR nama sebenarnya Norzaini Mohd dilahirkan di kuala Lumpur dah di besarkan di Johor bahru, bersekolah di sekolah dato jaafar dan berhijrah ke kuala Lumpur pada 1985 bersama kumpulan bumiputera rockers(BPR) dan merakamkan album pertama BPR pada tahun 1986 album berjudul selamat pagi malaysia dan seterusnya merakamkan 6 buah album bersama BPR.

Awang BPR juga merupakan seorang composer dan penerbit album. Beliau telah menerbitkan album-album untuk kumpulan seperti Damasutera, Panji, Olan, guys dan banyak lagi antara lagu-lagu hits seperti dari sinar mata (BPR), umpama mimpi didalam mimpi(damansutera), patahnya sayap malam (Massa) dan banyak lagi.

sila layari website myjammin.com
untuk muat turun lagu
sms jarak kod lagu send 36600

1 comment:

Unknown said...

good affort bro...keep it up